Суббота, 27.05.2017, 01:38
Приветствую Вас Гость | RSS

Английский язык для детей и их родителей

Меню сайта
Мини-чат
Статистика


Рейтинг@Mail.ru




Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Дидактические игры

Гра «Так чи ні?» (Yes or No)
     Педагог: «Діти, бабуся загубила окуляри і не може розшукати свої речі. Допоможіть їй. Я - бабуся, а ви - її онуки, Я називаю річ, а ви кажіть, вона це чи ні». Вихователь бере плаття, говорить «a dress», діти: «Yes»; вихователь бере туфлі, говорить «socks», діти: «No».
  
Гра «Покажи» (Show)
     Педагог: «Діти, я - покупець, а ви - продавці в магазині. Я буду називати продукт, а ви показуйте його». (Перед грою кожній дитині дають набір картинок, на яких зображено продукти.)
  
Гра «Овочі та фрукти»
     Розподіліть дітей на дві команди. Запропонуйте гравцям однієї команди назвати слова теми «Fruit», а іншої - «Vegetables». Виграє та команда, яка швидше назве всі слова. Команда пропус¬кає хід, якщо не може назвати слово.
  
Гра «Хто більше?»
     Розподілить дітей на дві команди і запропонуйте їм називати по черзі слова до теми «Родина». Виграє команда, що назвала слово останньою.
  
Гра «Зіпсований телефон»
     Розподіліть дітей на дві команди. Чітко скажіть будь-яке слово теми на вухо першому гравцеві першої команди. Інше слово скажіть на вухо першому гравцеві другої команди. Виграє команда, в якій слово було правильно передано від першого гравця до останнього.
  
Гра «Плутанина»
     Поясніть дітям правила гри. Назвіть яку-небудь частину тіла, наприклад ногу, і доторкніться при цьому до голови. Скажіть, що вони мають виконати ті команди і торкатися тієї частини тіла, яку ви називаєте, а не тієї, до якої доторкаєтеся самі. Перші 3-4 рази будьте ведучим, а потім виберіть ведучого за допомогою од¬нієї з вивчених лічилок і грайте далі. Називаючи частини тіла, додавайте до них цифри - one, two, three.      Наприклад: one, two, three - leg!
  
Гра «Так чи ні»
     Розділіть дітей на дві команди, дайте ї картинки із зображеннями тварин і запропонуйте стати обличчям одне до одного. Гравці однієї команди по черзі швидко показують картинки і називають зображених на них тварин (іноді правильно, іноді ні). Гравці іншої команди швидко відповідають: «Yes» або «Nо». За правильну відповідь команді дається один бал. Потім команди міняються ролями і підраховують очки. Виграє команда, що набрала більшу кількість балів.
  
Гра «Відгадай тварину»
     Попросіть одного з дітей загадати тварину і «показати» її (розмір, звички і т. п.). Решта дітей відгадує, ставлячи запитання, наприклад: «Is it a tiger?»
  
Гра «Забудькуватість»
     Розкладіть на столі або на дошці шість картинок. Назвіть п'ять предметів, а шостий «забудьте». Попросіть дітей назвати «забутий вами» предмет.
  
Гра «Нагодуй звірят»
     Діти в зоопарку дають тваринам їжу. Вони говорять: «This is milk». Беруть картинку і кладуть перед іграшкою звіра чи птаха.
  
Гра «Плескаємо в долоні»
     У нормальному темпі по черзі діти повторюють зразки - «У нього все добре», «У неї все добре». Педагог: «Вимовляємо всю фразу, а на слові «fine» плескаємо в долоньки.
  
Гра «Якого кольору»
     Дитина показує картинку з кольором. Всі називають його: «It’s green» Потім дитина показує картинку зі звірятком. Усі називають: «A frog». Після цього дитина показує спочатку картинку із зображенням звірятка, а потім його колір. Діти називають: «A frog is green».
  
Гра «Казкова торбинка»
     Педагог: «Діти, у торбинці знаходяться іграшки різних звірят, але вони зачаровані. А щоб вони ожили, треба сказати за них, хто це, якого кольору, що вміє робити».
     Наприклад, дитина виймає жабку і говорить: «I am a frog. I am green. I can jump».
     Хто дає правильну відповідь, той нагороджується призом: прапорцем, зірочкою, іграшкою з кіндер-сюрпризу.
  
Гра «Де що знаходиться?»
     Учні сидять, проказуючи лічилочку. На останніх словах лічилочки учитель запитує в учнів про розташування іграшок, які він їм показує (наприклад, лялька сидить на м'ячі). Учні відповідають, і гра продовжується. Іграшки весь час заміняються.
     Учні. Under and on,
     Under and on,
     Учитeль. The ball is under, 
     And what is on? 
     Учні. The doll is on!
  
Гра «Лото»
     Листівка із зображенням вивченого слова розрізається на чотири частини. Вчитель бере одну четверту частину картинки й запитує: 
«Is this a ball?». Діти відповідають. «Yes, it is», якщо знають, що зображено на ній. Якщо ж ні, тоді вчитель запитує: «What is this?» і додає ще одну четверту частину, і так доти, поки діти відгадають.
  
Гра «Відгадай»
     Одна дитина виходить за двері. Всі діти ховають один з предметів. Дитина, яка виходила, повертається й запитує: «Is this a box?». Діти відповідають «Yes, it is», якщо предмет названо вірно, або ж: «No, it isn’t», якщо невірно. Гра триває до трьох разів. Якщо іграшку не вгадано, дитина запитує: «What is this?».
  
Гра «Оплески»
     Учитель називає будь-який числівник в межах 5. Залежно від того, який числівник був названий, учні повинні плеснути в долоні стільки ж разів.
     Учитель. Two!
     Учні плескають у долоні два рази.
     Гру продовжувати до тих пір, доки учні не будуть помилятися.
  
Гра «Збери цифри»
     Учитель роздає учням картки з цифрами від 1 до 10. Називаючи числа в довільному порядку, учитель «збирає» картки.
     Учитєль. One, two, three, seven, seven come up to me!
     Учень з карткою, на якій написано 7, підходить до вчителя і віддає її.
     Учень. Here you are!
     Учитель. Thank you!

Гра «Хто швидше»
     Учитель роздає учням картки з числівниками 1-10, потім називає будь-який числівник від 1 до 10. Учень, в якого картка з цим числівником, повинен підняти її. Той, хто правильно показує картку, отримує очко. Учень, який отримає найбільше очок, виграє.
  
Гра «Майструємо ляльку»
     Дітям пропонують набори з частинами ляльки Буратіно, виготовленими з картону. Діти в парах або по одному називають кожну частину тіла та складають ляльку.
  
Гра «The Bell»
     Учитель пропонує гру: нехай учні по черзі дзвонять в дзвіночок i вимовляють: «bell!» та загадують бажання. А інші учні виконують бажання.
     Pupil 1. Bell! Bell! Bell! I'd like a banana. 
     Pupil 2. Here you are! (Подає малюнок банана) 
     Pupil 1. Thank you very much!
  
Гра «Where is the fruit?»
     На столі стоїть невеличка коробочка, поруч розкладені муляжі фруктів (можна використати маленькі малюнки). Спочатку учитель кладе іграшкове яблуко на коробочку та запитує: «Is the apple on the box?» Учень відповідає: «Yes, it is». Потім учитель кладе іграшковий банан в коробочку та запитує: «Is the banana under the box?» Учень відповідає: «No it isn't». Потім роль вчителя може виконувати учень.
  
Гра «How many?»
     Ведучий ставить запитання, наприклад: «How many eyes? – Скільки очей?» – показуючи на свої очі. Діти називають необхідне число.
  
Гра «Збери портфель»
     На столі розкладено різні речі, серед яких є як шкільне приладдя, 
     Вчитель: «Незнайко збирається до школи, але не знає, які речі потрібно взяти. Допоможіть йому зібрати портфель».
     Діти вибирають потрібні предмети та називають їх англійською мовою.
  
Гра «Відгадай іграшку»
     Учитель ховає іграшки в різні місця класної кімнати. Учні відгадують. 
     P. Is the ball in the box? 
     T. No, the ball is not in the box.
     P. Is the ball on the shelf?
     T. Yes, the ball is on the shelf.
  
Гра «Ланцюжок слів»
     Учні складають ланцюжок з малюнків, на яких зображені предмети, яки вивчалися раніше. Вони отримують ці малюнки до початку гри.
Наприклад, ланцюжок починається зі слова «a pencil». Наступною частиною ланцюжка буде слово, яке починається з того звука, яким закінчується слово «a pencil». Хто з учнів знайде предмет з такою назвою у себе на малюнку, той підходить до дошки, приєднує свій малюнок після малюнку, на якому зображено «а pencil» і називає свій предмет так, щоб чітко було чути останній звук. 
     Гра продовжується далі. Слова повинні бути підібрані вчителем заздалегідь. Наприклад, a pencil, a lamp, a piece of chalk, a cupboard, a desk, а classroom, a mirror and so on.
  
Гра «Так чи ні»
     Учитель, показуючи малюнки, на яких зображені мама, батько, брат, сестра, дідусь, бабуся, хлопчик, дівчинка, маленька дитина, говорить речення, що відповідають чи не відповідають змісту малюнків. У випадку відповідності учні показують картку зі знаком « + », а невідповідності - зі знаком «-».
  
Гра «Magic Box»
     Учитель ховає у яскраву коробку іграшки або інші предмети і просить учнів відгадати, який предмет знаходиться у коробці і який він за якістю (big, little, new, old, nice) або кольором. Якщо учні відгадують, учитель дістає цей предмет із коробки.
     PI. You have got a doll.
     Т. No, I haven't.
     P2. You have got a car.
     T. Yes, I have.
     P3. You have got a big car.
     T. No, I haven't.
     P4. You have got a little car.
     T. Yes, I have.
  
Гра «Cut Part»
     Учитель показує учням якусь частину різних предметів, а діти повинні відгадати, що це. Це можуть бути натуральні предмети або малюнки, наприклад хвіст кота, промінь сонця, пелюсток квітки, ґудзик тощо.
  
Гра «Please, show me…»
     Розкладіть на столі фігурки або картинки із зображенням тварин. Запропонуйте дітям у відповідь на ваше прохання: «Please, show me a monkey» – показати картинку із зображенням мавпи, а у відповідь на фразу: «Please, show me a cock» - півника і т. д. 
  
Гра «Please, give me…»
     Ця гра схожа на попередню. Різниця лише в тому, що у відповідь на прохання ведучого: «Please, give me…» - діти мають знайти і віддати йому картку із зображенням потрібної тварини. Віддаючи картку, наприклад, із зображенням мавпи, дитина мусить сказати: «It is a monkey – Це мавпа».
  
Гра «Point to…»
     Ця гра нагадує гру «Please, show me…», відрізняючись лише тим, що у відповідь на прохання ведучого: «Please, point to…» дитина мусить пальцем вказати на названий предмет.
  
Гра «What number is missing?»
     Ведучий промовляє: «What number is missing? – Яке число пропущене?» – після чого рахує англійською від 1 до 12. Діти, уважно слухаючи, називають пропущене число англійською. Надалі можна пропускати два або три числа.
  
Гра «Літає – не літає»
     Ведучий називає англійською мовою різні предмети. Коли називаються предмети, що можуть літати (літак, ракета, гелікоптер, летюча миша, пташка), діти мусять помахати руками, зображуючи його.
  
Гра «Whose baby is it?»
     Розкладіть на столі картинки із зображенням тварин та їхніх малят. Ведучий ставить питання, наприклад: «Whose baby is a puppy? – Чиїм малятком є цуценя?». Дитина має знайти картку із зображенням відповідної дорослої тварини – собаки. Знайшовши потрібну картку, дитина відповідає так: «A puppy is a dog’s baby – Цуценя – це маля собаки».
  
Гра «Where do animals live?»
     Розташуйте на столі з одного боку зображення тварин, а з другого боку – картинки із зображенням їхніх помешкань (або місць проживання: вода, ліс тощо) Ведучий ставить питання, наприклад: «Where do bears live? – Де живуть ведмеді?». Дитина має знайти картинки із зображенням ведмедя та барлога, після чого відповісти так: «Bears live in a den – Ведмеді живуть у барлозі». Аналогічно ставляться питання щодо інших тварин.
   
Гра «What do you like?»
     Роздайте дітям картинки із зображенням вивчених раніше продуктів харчування та напоїв. Ведучий ставить питання, наприклад: «Who likes porridge? – Хто любить кашу?». Той із дітей, кому досталася картинка із зображенням каші, має підняти руку і відповісти англійською: «I like porridge. – Я люблю кашу». Аналогічно ставляться інші питання.
  
Гра «What can you do?»
     Запропонуйте одній дитині уявити себе ведмедем і на питання «What can you do?» відповісти: «I can jump». Інша дитина, яка уявила себе жабкою, скаже: «I can hop».
  
Гра «Біла ворона»
     Вчитель показує 4 картки, на яких зображені свійські та дикі тварини. Один малюнок «зайвий». Діти мають його назвати та пояснити свій вибір.
   
Гра «Puzzles»
     Діти отримують конверти з розрізаними малюнками тварин. Вони мають скласти малюнок та назвати тварину англійською мовою.
  
Гра «Come up to me»
     Дітям, що сидять на стільчиках, роздайте картинки великого і маленького собаки, великого і маленького зайчика і т. д. Поясніть їм, що на прохання «Little dog, come up to me!» дитина повинна підійти до вас. На прохання «Big dog, come up to me!» підбігає до вас та дитина, в якої картинка великого собаки, і т. д. Потім продовжуйте гру для закріплення прикметників, що позначають колір.
  
Гра «Луна» (Echo)
     Педагог: «Діти, ми з вами зараз підемо в гори. Я вимовляю фразу: «Who are you?», - а луна відгукується: «Who are you?» А тепер я повторю: «Who are уои?», - а ви всі відгукуйтесь, як луна: «Who are you?».
  
Гра «Хто відсутній?» (Who is absent?)
     Педагог розкладає картинки, на кожній з яких зображено члена сім'ї: маму, тата, брата, сестру. Він каже: «Діти, зараз уся родина зібралася разом. Тепер ви заплющуйте очі, а я забе¬ру одну картинку. Ви маєте сказати, хто відсутній. Close your eyes. Open your eyes. Who is absent?». Діти: «Mother».
 
Гра «Магазин» (At the shop)
     Педагог: «Щоб продавець продав вам то¬вар, необхідно назвати усі продукти англійською мовою». Дитина: «Bread, butter, sausage».
   
Гра «Чарівна торбинка» (A magic bag)
      Педагог: «У мене в торбинці ле¬жать іграшки. Назвіть свою улюблену іграшку англійською мовою, і ви от¬римаєте її». Діти: «А doll, a car, etc».
  
Гра «Одягни ляльку» (Dress a doll)
     Педагог: «Лялька Аліса не хоче йти на прогулянку. Давайте одягнемо на неї гарний одяг, тоді вона погодиться, Назвіть усі речі англійською мовою». Дитина; «А dress, socks, shoes».
  
Гра «Знайди» (Find)
     Педагог: «У котиків були іграшки: лялька, цег¬линка, м'ячик та ін. (Іграшки розкладаються на демонстраційному столи¬ку.) Поки котики спали, мишка забрала одну іграшку в нірку. Що зникло? Ви - котики, а я - мишка. Закрийте очі, тепер відкрийте». Діти називають іграшку англійською мовою.
  
Гра «Семеро козенят»
     Педагог: «Діти, ми з вами перетворилися на козенят. Сідайте на ки¬лимок. А тепер починайте повільно підніматися й говорити, скільки вам років: I am… - Мені… років (Керуючи цією грою, педагог демонструє картку з відповідною цифрою).
  
Гра «Can you do it?»
     Педагог звертається до дітей: «Сап you play (dance, sing)»? Діти відповідають: «Yes» або «No». Цю гру можна проводити з усіма дітьми колектив¬но або індивідуально.
  
Гра «Сім'я пальчиків»
     Педагог одягає на руку ляльок пальчикового театру: маму, тата, брата, сестру. Кожне слово діти разом з вихователем вимовляють тричі.
  
Гра «У садку»
     Вчитель на килимку розкладає малюнки грибів, квітів, ягід, і діти, збираючи їх, рахують: one, two, three…
  
Гра «Будь уважним!» (Be attentive!)
     Педагог дає дітям картинки із зображенням різних членів сім'ї. Підхо¬дячи до кожного, запитує: «Do you have...?». Педагог ставить запитання, щоб діти обов'язково відповідали: «Yes, (I do)». Для цього він усім може роздати картинки, де зображена мама. Потім запитує про когось, хто не зображений на картинці. Дитина повинна відповідати заперечно: «No (I haven't)».
  
Гра «Close your eyes»
     Учитель розвішує на дошці малюнки із зображенням тих предметів, які вже були вивчені раніше. За командою вчителя всі учні заплющують очі. Тим часом учитель змінює порядок розміщення малюнків. Розплющивши очі, учні кажуть, що змінилося, називають малюнки, які змінили своє місцезнаходження. Так можна робити декілька разів. Потім учитель може прибрати декілька малюнків зовсім.
  
Гра «Кольори»
     Ведучий і діти стають один напроти одного. Ведучий називає по-англійськи колір, наприклад blue. Гравці мають знайти у себе на одязі названий колір, доторкнутися до нього і назвати його. Якщо у гравця на одязі немає потрібного кольору, він може знайти його на будь-якому предметі в кімнаті.
  
Гра «Хто де живе?»
     Запропонуйте дітям картинки із зображенням героїв англійських мультфільмів, змішайте їх і покладіть на стіл зображенням донизу. Розкажіть історію про те, що герої всіх мультфільмів дружили і часто їздили одне до одного в гості. Але злому чарівнику це не сподобалося. Він здійняв сильний вітер і закинув мультяшних героїв далеко від будинку. Попросіть дітей допомогти їм і повернути кожного додому.
  
Гра «Ти...?»
     Викладач по черзі запитує дітей: Are you (ім’я)?, періодично плутаючи імена. Діти відповідають Yes або No.
  
Гра «Відгадай»
     Ведучий стає спиною до решти гравців. Один із гравців каже: «Hello». Ведучий має по голосу здогадатися, хто це сказав. Він запитує, називаючи імена, наприклад: «Are» you «Masha?». Перший гравець відповідає відповідно: «Yes» або «No». Якщо ведучий відгадав, він міняється з гравцем місцями.
  
Гра «Big of Small»
     Ведучий (спочатку педагог, потім діти по черзі) називає іменники. Решта гравців жестом показує розмір названого предмета і говорить «big» або «small».
     Наприклад:
     Ведучий : Слон!
     Гравці: Big! (Розводять руки широко в сторони).
     Аналогічно відбувається знайомство зі словами fat, thin.
  
Гра «My grandmother’s trunk»
     Всі гравці сидять у колі. Перший гравець починає гру. Він говорить:
     - «I расked my grandmother’s trunk with blouses and shirts».
     Другий гравець говорить:
     - «I расked my grandmother’s trunk with blouses, shirts and vegetables».
     Кожний гравець повинен повторювати назви предметів, які решта гравців вже сказали, а потім один новий. Той, хто забуває предмет або називає предмети в неправильному порядку, вибуває з гри. Останній гравець - переможець.
  
Гра «Прищіпки»
     Приготуйте кошик із різнокольоровими прищіпками. Попросіть дітей назвати всі вивчені кольори. Потім, за допомогою лічилки, виберіть першого гравця і попросіть його стати спиною до решти дітей. Причешіть йому на спину прищіпку будь-якого кольору. Гравець має відгадати, якого кольору прищіпка у нього на спині, ставлячи запитання дітям, наприклад: «Is it blue?». Відповідями на запитання гравця можуть бути тільки слова «Yes» або «No».
  
Гра «Opposites»
     Будь-яке число гравців може грати у цю гру. Гравці сидять у лінію, ведучий стоїть перед ними. Все, що говорить ведучий, гравець повинен робити з точністю навпаки. Якщо ведучий говорить гравцю: 
     - «Stand up», він повинен, звичайно ж, сісти.
     Якщо ведучий говорить гравцю:
     - «Don’t laugh», він не повинен усміхатися, проте, це дуже важко.
     Якщо ведучий говорить гравцю: 
     - «Cry», він повинен сміятися, і так далі. Гравець, який не зможе це зробити, вибуває з гри.
     Останній гравець у грі - це переможець.
  
Гра «Казковий капелюшок»
     Педагог дає дітям капелюшок, який по черзі будуть одягати хлопчики і дівчатка. Дитина, одягнена в капелюшок, стає спиною до інших. Коли діти підходять до неї, вона запитує: «Who are you?».
     «I am a boy. - Я хлопчик», - відповідає хлопчик.
    «I am a girl. - Я дівчинка», - відповідає дівчинка.
  
Гра «Чарівна шапочка» (A magic hat)
     Одному з дітей одягають чарівну шапочку. Дитина стає спиною. Інші діти шикуються в колону, їм одягають маски звірят. «Чарівна шапочка» питає: «Whо are you?». Дитина, яка підхо¬дить, відповідає: «A hare (a bear, a wolf, etc)».
  
Гра «Say it quickly»
     Всі гравці сидять у колі. Ведучий знаходиться всередині круга і задає питання. Гравці мають відповісти на питання словами, що починаються з букви R або S (можна вибрати будь-які інші букви абетки). Але гравці мають робити це швидко, перед тим, як ведучий долічить до десяти. Наприклад, ведучий може запитати:
     - «What is уоur favourite food?».
     Відповідь може бути «sugar» або навіть «salt». І на питання:
     - «I saw а strange animal in уоur garden yesterday - What was it?» - відповідь може бути:
     - «Squirrel».
     Гравець, який не може відповісти на питання, вибуває з гри.
   
Гра «Одягни ляльку»
    Гра проводиться у вигляді змагання. Діти поділені на дві команди. Кожна команда отримує завдання: одягнути ляльку в той одяг, який називає вчитель. Перемагає та команда, яка не зробила жодної помилки.
  
Гра «Put on»
     Діти діляться на дві команди – хлопчиків і дівчаток. За командою «Put on…» хлопчики мають показати, як вони одягають одяг для хлопчиків, а дівчатка – одяг для дівчаток. Якщо одяг підходить і хлопчикам, і дівчаткам, команду виконують обидві команди.
   
   






Поиск

Copyright MyCorp © 2017