Четверг, 25.04.2024, 03:08
Приветствую Вас Гость | RSS

Английский язык для детей и их родителей

Меню сайта
Мини-чат
Статистика


Рейтинг@Mail.ru




Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Дидактические игры 3

Гра «У театрі тіней»
     Вчитель показує таблицю із зображенням силуетів тварин, а діти мають назвати їх англійською мовою.
 
Гра «У зоопарку»
     Для гри потрібен малюнок зоопарку, в якому клітки зі звірами переплутані.
     Вчитель: «У кожної тварини в зоопарку є маленькі дітки. Одного разу вони разом гралися, а коли прийшов час іти додому, вони переплуталися. Давайте допоможемо тваринам знайти своїх діток».
     З’єднують стрілочками відповідні пари тварин.
 
Гра «Художники»
     Діти малюють предмети за вказівками вчителя:
     - Draw a lamp on the table.
     - Draw a chair in front of the table.
     - Draw a ball under the table.
     - Draw a girl behind the table.
     - Draw a doll to the left of the table.
 
Гра «Хто швидше»
     Ведучий показує картки з цифрами по порядку, діти рахують англійською мовою. Після цього швидко дістає різні цифри, а діти називають їх англійською мовою.
 
Гра «Які цифри загубились?»
     Вчитель: «Подивіться, дмухнув вітерець, і частина цифр розлетілися. Давайте допоможемо Мальвіні їх відшукати. Скажіть, яких цифр не вистачає?»
 
Гра «Хто більше»
     Діти мають назвати якомога більше слів, пов’язаних зі школою.
 
Гра «Знайди іграшки»
     Ведучий розташовує іграшки по кімнаті. Діти мають знайти іграшку, користуючись підказками:
     - It is in the table.
     - It is under the desk.
     - It is in the bookcase.
     - It is at the window-sill.
     - It is between the chairs.
 
Гра «Знайди колір»
     Ведучий називає колір англійською мовою, а діти мають знайти в кімнаті якомога більше предметів даного кольору.
  
Гра «Що я роблю взимку»
     Вчитель: «Я казатиму, що ми робимо взимку, а ви, якщо вам це подобається, плескайте в долоні:
     - ліпити снігову бабу;
     - грати в сніжки;
     - кататися на ковзанах (лижах, санчатах);
     - зустрічати Новий рік;
     - отримувати подарунки;
     - годувати пташок».
 
Гра «Прятки»
     Діти знаходять звірят, називаючи їх англійською мовою. Після цього завдання ускладнюється: діти знаходять іграшку, яку називає ведучий.
 
Гра «Асоціації»
     Вчитель роздає дітям різнокольорові картки. Називає колір, використовуючи асоціації, а діти піднімають картку і називають колір.
     Т: Покажіть колір, як у огірочка, у листя на деревах.
     Р: Green (і т.д.)
 
Гра «Хто більше»
     Вчитель: «Давайте влаштуємо невеличке змагання. Поділимось на 3 команди. У кожної команди буде свій символ».
     Ведучий показує геометричну фігуру-символ певної команди, а діти мають назвати її англійською мовою.
     Перемагає команда, яка назве більше предметів такої ж форми, як і її символ.
  
Гра «Знайди предмет такої ж форми»
     Вчитель показує геометричну фігуру, діти мають назвати предмет такої ж форми. І навпаки: показує предмет, а діти називають англійською мовою, якої він форми.
 
Гра «Числа-сусіди»
     Кожна дитина виконує роль певного числа. Ведучий називає число англійською мовою, а дитина, що виконує роль цього числа, стає біля дошки. Діти, що виконують роль сусідів даного числа, теж виходять до дошки і стають у відповідному порядку.
   
Гра «Що наплутав художник?»
     Вчитель: «Художник намалював весняну картину, але він так поспішав, що все переплутав. Допоможіть йому виправити помилки».  
 
Гра «Що переплутала мала хазяєчка?»
     Вчитель: «У Катрусі вдома живуть і кролики, і курчата, і котик, і собачка. Дівчинка вирішила їх нагодувати. Але вона ще маленька, тому все переплутала. Погляньте, що не так зробила мала хазяєчка?»
     Діти розфарбовують малюнки і визначають, що не відповідає дійсності.
 
Гра «What can you see?»
     Учні марширують на місці та хором розказують віршик:
     I have two eyes, 
     And I can see 
     A little beetroot 
     In front of me.
     Віршик весь час повторюється, а учні замість слова «beetroot» вживають назву іншого овоча, малюнок якого показує вчитель.
 
Гра «Офіціанти»
     Двоє дітей змагаються між собою. 
     Вчитель називає предмети посуду англійською мовою, а діти виставляють їх на столі. Перемагає той, хто оформить стіл правильніше і красивіше.
 
Гра «Накриваємо на стіл»
     Вчитель: «Посуд на столі, особливо святковому, має розташовуватися певним чином, а не як заманеться. Давайте влаштуємо конкурс і визначимо, хто з вас найкращий господар і вміє накривати на стіл».
 
Гра «Чай або кава»
     Учнів поділено на дві групи. Одна група повинна відгадати, хто з дітей другої групи «п'є» чай, а хто каву. Учням роздають кольорові картки й умовляються, що ті, що «питимуть» чай, покажуть картки із зображенням жовтої чашки, а ті, що вживатимуть каву, - із зображенням зеленої. Гру починають учні, що відгадують. Вони промовляють хором:
     One, two, three,
     Let me see
     Who likes coffee?
     And who likes tea?
     У відповідь учні другої групи піднімають свої картки й говорять: «One, two, three...». Учень з тієї групи, що відгадують, дивля¬чись на колір картки, закінчує віршик:
     Oh, I see.
     Olenka likes coffee, 
     And Denys likes tea.
     Останні рядки повторюють по черзі декілька учнів, щоразу дивлячись на того, до кого вони звертаються. Потім групи міняються ролями.






Поиск

Copyright MyCorp © 2024